Informacja prasowaDUŻY FORMAT NA MAŁYM PLANIE Ze wszystkich pomieszczeń w domu łazienka jest najbardziej nasycona iluzjami optycznymi. Poznaj triki, pozwalające ją powiększyć. Nietrudno zgadnąć, dlaczego skłonność do mi
Krzesła nabukowych nogachOd maja 2014 r. Klienci w Polsce mają możliwość zakupu krzeseł z fabryki w Katalonii, których nogi wykonane są z drzewa bukowegopolakierowanego bezbarwnym lakierem. Część krzeseł z tej kolekcji ma
Informacja prasowaKolekcje płytek, które idealnie imitują drewnoDrewnopodobne płytki z coraz większym powodzeniem konkurują ze swoim pierwowzorem – drewnem. Imitują je perfekcyjnie, czego przykładem są dwie najnowsze propo
Po fascynacji stylistyką skandynawską, która zdominowała polskie wnętrza w ostatnich latach, wkracza do nich coraz śmielej styl amerykański. Bardziej ekskluzywny i dekoracyjny. Równie jasny, świetlisty, i co za tym idzie ̵
Informacja prasowaPostaw na szkło w kuchni i łazienceLubimy wykorzystywać szkło w aranżacjach nowoczesnych wnętrz. Mit o jego delikatności i kruchości przeszedł do historii, a ten lekki i elegancki materiał szybko zyskuje n
Akcesoria łazienkowe Mokko: modne, ekologicznei produkowane w PolsceAkcesoria Deante Mokko to wyjątkowa biżuteria dla wnętrza. Podkreślają styl, nadają aranżacji spójność i niepowtarzalny wyraz. Satynowoczarne dodatki MOKK
Łódź, 11 lutego 2020 r.Informacja prasowaJak skutecznie ochronić łazienkę przed wodą i wilgocią?Wystarczy użyć szybkoschnącej foliiPodłoża w łazienkach, kuchniach i balkonach muszą być dobrze zabezpieczone przed wod
Z początkiem stycznia br. do struktur Sanitec Group dołączył Jacek Ciszewski, obejmując stanowisko PR Managera w dziale Globalnego Marketingu. Równocześnie Ciszewski pozostaje Kierownikiem Komunikacji Marketingowej w firmie KOŁ
Informacja prasowa21 października 2015 r.Akwamaryna w Twojej łazienceAkwamaryna nieodparcie kojarzy się z orzeźwiającą, morską bryzą. Ta niezwykle energetyczna barwa wprowadzi do Twojej łazienki powiew świeżości. Już po
Drugi raz z rzędu brodzik firmy KOŁO zdobywa pierwsze miejsce w rankingu „Dobry Produkt” dwumiesięcznika „Łazienka”. Aż trzy produkty firmy KOŁO znalazły się z finałowej dziesiątce rankingu &bdquo